טיפים הקמת מוקד מכירות טלפוני 

מה נדרש מחברות על מנת לקדם תהליכי יוזמה ומכירה בארגונים באמצעות הקמת מוקד מכירות טלפוני?

בישראל, קיים קיים קושי רב בהבאת עסקאות חדשות לחברות ומשרדים באמצעות פעילות יזומה וממוקדת תוצאות.

בשנים האחרונות, מתגלית מגמה חדשה, לקידום תהליכים שיווקים ומכירתיים בחברות קטנות ובינוניות. תהליך שהיה קיים בעבר, בחברות גדולות וותיקות בלבד.

השיטה המועדפת על חלק מהחברות והעסקים היא הקמה של מוקדי מכירות טלפונים מתאימים לצורכי המשתנים של הלקוחות.

אחד הנושאים שעולים, הוא כיצד מבצעים את השינוי הזה או כיצד מקימים מוקד מכירות טלפוני בחברות קטנות ובינוניות?

חמישה טיפים מרכזיים להקמת מוקד מכירות טלפוני

  1. יש לבחון את מאגר הנתונים הרלוונטי לתהליך לצורך הקמת מוקד מכירות טלפוני.  בבדיקה של מאגרי נתונים ביקורתית ומקצועית ניתן לחסוך הרבה מאוד משאבים, כסף ותהליכי למידה ארגונים ארוכי טווח.
  2. יש לבדוק מי מהפונקציות מבצע את השיחות הטלפוניות במוקד המכירות הטלפוני. בנוסף, יש לבחון מתאים לתהליך מסוג זה ואת מי יש להכשיר בתוך החברה על מנת לבצע שיחות אפקטיביות שיביאו כמה שיותר פגישות איכותיות בזמן קצר.
  3. יעדים- הגדרת תהליכי עבודה הכוללים יעדים ראליים ומשמעותיים, שתהיה להם השפעה רלוונטית לעולם התוכן של המשרד ולמשאבים המושקעים בתהליך מסוג זה.
  4. הקצאת משאבים- יש לבחון בתוכנית עבודה סדורה את המשמעויות הכרוכות ברמת התקציב ההתחלתי לתהליך. בנוסף, יש לבחון מה המשמעויות לטווח הארוך ברמת העסק והפעילות במשרד במוקד המכירות הטלפוני.
  5. השיקולים נדרשים, הן ברמת התרבות הארגונית והן ברמת העמידה בפגישות ובתהליכי המכירה והטיפול בלקוחות הנדרשים במסגרת הפעילות.

בפגישות ייעוץ מקצועית, לאחר ניסיון רב בהקדמה, בחינה וביסוס של תהליכי יוזמה בחברות ועסקים ולהציע פעילות ממוקדת ואפקטיבית לשיפור ביצועי מוקד מכירות טלמיטינג ומוקד מכירות טלמרקטינג.

הפעילות תייצר ריבוי תוצאות, בעלות משמעות אמיתית על הפעילות העסקית באמצעות מוקד המכירות הטלפוני.

בדרך זו, מוקד המכירות יהיה בעל ערך מוסף ומשמעותי בחברות ולאורך זמן ובהתאמה לצרכים המשתנים בארגון.

אנו מתמחים בעבודה ובקידום פעילות יוזמת ומכירתית במגוון התמחויות, הן בפעילות השיווקית והן בהקמת מוקדי מכירות ממוקדי תוצאות. ברוב המקרים, לא נדרשים תקציבי עתק ומביאים תוצאות איכותיות ויעילות.

אנו מתורגלים לעבוד עם חברות קטנות ן  ובינוניות, המעוניינות בביצוע פעילות מקצועית, מהירה ויעילה. פעילות זו, אינה דורשת משאבים וזמן בלתי מוגבלים לשיפור ביצועים בקצב הנכון לחברה.

חשוב לבחון בתהליך את ארבעת הטיפים מרכזיים להקמת מוקדי מכירות טלפונים,  טלמיטינג וטלמרקטינג – מה צריך לקחת בחשבון לפני הקמה ותוך כדי הקמת המוקד .

לאחר בחינה מדוייקת ותוך כדי, מוזמנים ליצור קשר איתנו לייעוץ נוסף.